آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های گروه فروشگاهی رونا بوده است و گروه فروشگاهی رونا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

 

شرایط بازگرداندن کالا

- اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا، به گروه فروشگاهی رونا اطلاع داده شود.

- وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش گروه فروشگاهی رونا از طریق فرم تماس با ما اطلاع داده شود.

- اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آن‌ها نمی‌توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است.

- آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش گروه فروشگاهی رونا از طریق فرم تماس با ما اطلاع داده شود.

 

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

1. کارشناسان خدمات پس از فروش گروه فروشگاهی رونا ایرادات مطرح شده را بررسی می کنند.

2. علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.

3. پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا، وجه به حساب شما مرجوع می شود و در صورت عدم تایید، کالا به شما بازگردانده می شود.

* در صورت خودداری شما از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد گروه فروشگاهی رونا در واحد خدمات پس از فروش باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت گروه فروشگاهی رونا در قبال کالا و زیان‌های وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچ‌گونه مسئولیتی نخواهد داشت.